Múlt héten rengetegen panaszkodtak arra makói, kiszombori, maroslelei Facebook csoportokban, hogy más nevére szóló levelet kaptak az MBH Banktól, de az ő lakcímükre. Volt olyan, akinek nem csak egyet, hanem kettőt, hármat is bedobtak a postaládájába.
Kiderült, hogy tévedés történt, ezt maga a pénzintézet ismerte el. Történt ugyanis, hogy 2025. augusztus 18-tól postai úton általános ügyféltájékoztató levelet küldtek ki az ügyfélkör egy részének, amelyben informatikai fejlesztések, valamint termékmodernizáció miatt 2025. október 31. naptól bekövetkező változásokról tájékoztatták az érintett ügyfeleket. Azonban technikai okok miatt a kiküldött levelek egy részén hibás címzés szerepelt.
A bank hozzátette, a kiküldött levelek csupán általános, publikus tájékoztatást tartalmaznak, ügyfelekre vonatkozó banki azonosító adatokat nem. A hitelintézet az esetet kivizsgálta, melynek során megállapította, hogy az – a levél adattartalmát figyelembe véve – az érintettek jogaira kockázattal nem jár. Amennyiben egy ügyfél a tájékoztatással kapcsolatban érintett, és nem érkezett hozzá megfelelő címzéssel tájékoztató levél, akkor hamarosan új levelet fog kapni megfelelő címzéssel. Így az ügyfeleket semmilyen hátrány nem éri a hibás címzés miatt.
Azt kérik, hogy aki ismeretlen névvel vagy hibás címzéssel kapott küldeményt, semmisítse meg azt.